سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

از چهارشنبه تا شنبه

   چهارشنبه رفتم یه تست آمادگی جسمانی یا بهتر بگم تست وضعیت جسمانی دادم. در بعضی چیزا مثه vo2max و انعطاف پذیری جزء 10 درصد بالای دانشجوهای بین 22 تا 29 سال شدم. در قدرت بدنی متوسط بودم. ولی در کل تستم خیلی خوب بود. چهارشنبه تولد 2 تا از بچه ها هم بود که طبق رسم اینجا رفتیم یه رستوران که این دفعه هندی بود. چی کار کنم که لذت نمی برم ... 

 

یک هفته است که سر درد دارم ... نمی دونم مال چیه، یه کم نگرانم. 

 

   امروز کلی خونه را جمع و جور کردم بعدشم یه بیف استراگانف عالی پختم. جدی خوب شده بود . الانم دارم برنامه می نویسم که تقریباً جواب نمیده! خسته شدم!

راستی ما پنجشنبه و جمعه تعطیل بودیم به خاطر Thanksgiving

نظرات 1 + ارسال نظر
ح دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ

پس فکر میکردم آمادگی جسمانی دانشجوهای اونجا بالاتر از این حرفا باشه;)
نفهمیدم از رستوران هندی لذت نبردی یا از تولد یا از رسم اونجا؟!
خونه رو جمع و جور کردی و بعدشم بیییییف استراگاااااااانوف!!!!!!!به به. ایول ایول.خوب معلومه بعدش دیگه برنامه نمیتونی بنویسی که;)
برنامت جواب نمیده؟! خوب پس من اینجا چی کارم;) بده برات 3 سوت بنویسمش:))




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد