سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

تکلیف

   خب این تکلیف را بالاخره تحویل دادم. حدود ۲۰ صفحه شد که برای استاد فرستادم. برای حفظ درختان استاد ازمون خواسته که تکالیف را به صورت الکترونیکی تحویل بدیم. تا ۲ هفته دیگه این ترم تموم میشه. بر خلاف ایران، وقتی ترم تموم میشه، واقعاْ همه چی تموم میشه، همه امتحانا، پروژه ها و ارائه ها. این دو هفته واقعاْ سرم شلوغه و ۳ تا پروژه اساسی باید انجام بدم. امیدوارم بتونم در نهایت اون طوری که دوست دارم این ترم را تموم کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ

میگم این استادت اصلا ازش همینجوری وجدان میباره.کاملا با این طرز فکرش موافقم.ببین تازه اونجا که احتمالا سیستم بازیافت قوی دارند هم بازم توجه میکنند!!!
تکلیف 20 صفحه؟!اینجا بهش میگفتند پروژه;)
در نهایت خیلی بهتر از همونطوری که دوست داری ترمو تمومش میکنی.من میدونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد