سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

Avatar

   امشب رفتم فیلم Avatar تنهایی. با اینکه بارون میومد و نیم ساعت هم پیاده روی داشت ولی رفتم. Avatar الان دومین فیلم پر فروش تاریخ سینماست. به نظر من از نظر جلوه های ویژه و همچنین خود فیلم نامه کاملاً قابل توجه بود. من خودم به فیلم های علمی-تخیلی زیاد علاقه ندارم ولی Avatar را دوست داشتم. برام خیلی جالبه که کارگردانی مثه جمیز کامرون که به فیلم عاشقانه مثه تایتانیک را کارگردانی کرده، میتونه اینقدر خلاق باشه که این فیلم را هم بنویسه و کارگردانی کنه.

نظرات 1 + ارسال نظر
ح سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

دیدن Avatar توی سینماهای اونجا با اون کیفیت تجربه ی خیلی باحالیه حتما.
حالا چرا تنهایی رفتی ;)
چی میگن این خارجیا بهش»» one night stand" in cinema"
البته in cinema از من بود برای بومی سازی;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد