سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

گاهی

    کاش عمیق تر فکر می کردی ... کاش از بالا می دیدی ... کاش با من بالای کوه می آمدی تا ببینی زشت و زیبا از قله چه مفهومی دارد ... راستی چقدر فرق بین کسایی که یه قله ای را فتح کرده اند و نکرده اند ... قبول داری؟ ...  راستی چند نفر تا حالا با من به قله آمده اند؟ ...    

   دارم فکر می کنم میشه به انسان ها هدیه کرد و  از خدا هدیه گرفت؟ ... هر چند بعضی وقت ها دوست داریم هر چند کوچک از انسان ها هم هدیه بگیریم ...  

   گاهی اینقدر همه آدم های اطرافم برام غیر عادی میشن که فکر می کنم همه عادی هستند، منم که فرق دارم ...گاهی تنها موجودیتی که منو درک می کنه، موسیقیه ... موسیقی ... :)  

   گاهی آدم سردش نمیشه وقتی تو هوای برفی و پر باد، نیمه شب بره قدم بزنه با لباس خونه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد