سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

ادامه River of Lights!

سلام، این پست را از سر کلاس آنالیز چند متغیره (Multivariate Analysis) دارم می نویسم! یه نکته خیلی جالبی در مورد شبی که رفته بودم River of Lights بگم. با اینکه هوا خیلی سرد بود و خب چراغانی هم شاید بیشتر برای بچه های جالب باشه ولی کلی آدم مسن اومده بود! آدمهایی که روی ویلچر بودن و یا با واکر راه می رفتند. و این آدمها سعی می کردن عکس هم بگیرن و همه جا را ببینن. این روحیه واقعاً برام تحسین انگیزه ... متاسفانه تو کشور ما آدما خیلی زود خونه نشین میشن ... 

   از یه طرف دیگه، خیلی ها بچه های کوچیک و حتی نوزاد را هم آورده بودن. بازم تو کشور ما بچه را پتو پیچ می کنن میذارن تو یه اتاق که دماش 40 درجه باشه! وقتی به بچه 6-7 ماهه تو کالسکش دیدیم که داشت چراغها را نگاه می کرد واقعاً لذت بردم. تو هوای سرد هم افراد مسن و هم بچه ها می تونن بیان بیرون و لذت ببرن ... 

   یه قسمت دیگه از مراسم هم شامل سرودخوانی بچه ها بود که آهنگ های مربوط به کریسمس را می خوندن.   

   برای اینکه فضای اون شب یه کمی واضح تر باشه، یه عکس میذازم: 

River of Lights

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ

این که گفتی رو واقعا باید اینجا جا انداخت.اینکه آدمای پیر فکر میکنند دیگه باید بشینند توی خونه و فیلم و سریال ببینند!!

به نظرم الان که عکس گذاشتی خیلی بهتر شد.میتونی هر موقع در مورد جایی مینویسی یه عکسم باشه از اون محیط.بیین دارم میگما فقط از "محیط".

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد