سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

جامعه ایرانی

   امشب سعی کردم یه برنامه ای بذارم و تعدادی بچه های ایرانی دور هم جمع بشیم. در کل بد نبود ولی همیشه این جامعه ایرانی منو ناامید می کنه ... چرا دور هم که جمع میشیم فقط همه باید یا یکی را مسخره کنن یا پشت سر یکی حرف بزنن یا اینقدر بی جنبه و بی مبالات باشن؟ ... چرا همیشه ایرانی ها باید کلی دیرتر از موقع برن یه جایی؟ چرا چشم و هم چشمی یه مساله جدیه برای خیلی ها؟ تازگی ها دارم به این نتیجه می رسم که من فرق دارم انگار ... خیلی خوشحالم که مثه خیلی ها نیستم . من آرمان های خودم را دارم و براشون ارزش زیادی قائلم. فکر نکنم دیگه به این ترتیب قراری تنظیم کنم.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد