سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

دفاع فوق لیسانس دوستم

هیچ چیزی نمیتونست خوشحالی من را توصیف کنه. دفاع فوق لیسانس دوستم در دانشگاه اصفهان یود. خوشحالیه من خیلی کم به موفقیت آکادمیک دوستم برمیگرده. وقتی دیدم پاور پوینتش اینقدر قشنگ و با سلیقه طراحی شده، وقتی دیدم رنگ لباسش و کفشش را با رنگ پاورپوینتش ست کرده، وقتی دیدم راحت و بدون استرس حرف میزنه، وقتی دیدم اینقدر خوب و راحت با استادای معروفی که تو جلسه بودن برخورد میکنه و ... عمیقا خوشحال شدم. این همه تغییر را کی لمس و باور میکنه ... از اینکه بالاخره تونسته این همه تغییر مثبت را تو خودش ایجاد کنه خوشحال شدم. خوشحال شدم از وقتی که ارتباطمون کمتر شده تبدیل به آدمی در سطح بالاتری شده. خوشحال تر از من اونجا کسی نبود، مطمئنم ...


نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی جیغ !!! دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

وای چه عالی !!!
حالا بهش چند دادن ؟؟!!!

خیلی خوب میتونی احساساتتو بیان کنی ....

موفق باشی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد