سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

ننوشتن

ننوشتن دلایلی داره که مهمترینش تنبلیه! این بدترین دلیله به نظر من. ذهنم اینطوریه که مطالب میان و میرن. برای همین خیلی نوشته هام را یه بار رویاوار نوشتم و الان دیگه اون حس اولیه را برای نوشتنش ندارم. سعی می کنم منظم تر بنویسم .

نظرات 1 + ارسال نظر
delak چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
اوینار به روز شد .-.-.-. منتظر حضور سبز و نظرات سازنده شما هستم
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
جدایی سخته
فقط خدا میتونه درک کنه که چقدر دوستش داشتم
شاید اون اصلا منو دوست نداشت یعنی ممکنه؟
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
خوشحال میشم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد