سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سفر به جنوب

   سفر به جنوب واقعاْ عالی بود. کلی تجربه های متفاوت برام داشت که از جالب ترینش صید میگو و ماهی بود. همه اینها به لطف وجود یک آشنای جنوبی بود که نهایت لطف و محبت را در این مدت به ما داشت. سفر به جنوب جزء سفرهای خیلی خوب برای من بود . هر دفعه که سفر میرم بیشتر این شعر را می فهمم که "بسیار سفر باید، تا پخته شود خامی".

نظرات 3 + ارسال نظر
حنانه خانوم... چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ http://m-mylove.blogsky.com

سلام
آپدیت هستم...
واسه اینکه خسته نشین براتون وسیله نقلیه فرستادم...
اومدین برش گردونین امانتیه...
امضا $hannaneh$
---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|


زمستون جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ http://zemestun.blogsky.com

بسیار سفر باید...

با تشکر

ساقی جیغ !!! جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

چقدر دوست دارم جنوب برم !!!
ما همه اش میریم شمال !!!
صید میگو وماهی ؟!!!
خوش به حالتون!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد