سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

   حرفات درسته دوست من ... اشکال از منه ... ولی فقط یه چیز همیشه برام سوال بوده ... اینکه آیا همیشه من باید فکر کنم که بقیه چه اخلاقی دارن، چه طوری براشون بهتره، چطوری خوشحال میشن، کی ناراحتن، چطوری مشکلشون بر طرف میشه، چطوری باید بهشون کمک کرد و ... من هیچ وقت تو زندگیم مشکلی نداشتم؟ و اگه داشتم کسی غیر از تو فکر کرد که چه کاری خوبه؟ ... کسی بود که بخواد تو ناراحتی من شریک بشه؟

   من کار خاصی برای کسی نکردم و هر کاری هم که به نظر بقیه اومده وظیفم بوده و با علاقه انجام دادم. ولی لااقل بعضی وقتها این حق را برای خودم قائلم که بپرسم چرا؟ ...

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد