سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

درک صحیح از رفتار غلط

   دیروز یه کاری انجام دادم که بلافاصله بعدش فهمیدم چقدر کار اشتباه و خطرناکی بوده. اینکه فوراْ بعدش فهمیدم برام خیلی جالب بود. در واقع یه پاسخ روانی سریع بود که عمق اشتباه بودن کارم را بهم نشون داد و من الان درک کردم که کارم غلط بوده. درک یه رفتار همیشه خیلی تاثیرگذارتر از فکر کردن، مطالعه کردن و حتی استدلال کردن برای رد یا قبول اون رفتار هست. برای همینه که این جمله معروف را خیلی دوست دارم: "اگر به جوانی بر می گشتم، همان اشتباهات را تکرار می کردم ولی اندکی زودتر".


"If I could return to youth, I would commit all of those errors, but a bit earlier."

                                                                         

                                                                                         Tallulah Bankhead

نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی جیغ !!! جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

بازم خوبه که شما به اشتباهتون اعتراف مینید ....
آدمایی هستن که قبول دارن اشتباه کردن ولی هیچ وقت به اون اعتراف نمیکنن!!!

موفق باشید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد