سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

غرور و تعصب

   دارم رمان "غرور و تعصب" نوشته جین آستین را میخونم. ۱ هفته ای هم هست همزمان رمان "یک روز دیگر" اثر میچ آلبوم را شروع کردم. فعلاْ تمرکزم روی غرور و تعصب هست. میدونم که غرور و تعصب یکی از معروفترین رمانهای تاریخ ادبیات هست. فیلمش را هم گرفتم که بعد از تموم کردن کتاب ببینم. تا الان که حدود نصف از کتاب را خوندم خیلی از نحوه شخصیت پردازی جین آستین خوشم اومده. این نحوه شخصیت پردازی باعث جذابیت زیاد کتاب شده و خواننده را به دنبال خودش میکشونه. مطمئنم که در ادامه داستان هنر جین آستین را در داستان پردازی خواهم دید. درباره هر دو کتاب بعداً بیشتر خواهم نوشت.

   کتاب خوندم کاملاً از دوران نوجوانی جزئی از زندگیم شده. کتاب را برای پر کردن وقت نمی خونم، در واقع بخشی از زندگیم هست. دوران راهنمایی و دبیرستان تقریباً همیشه شبها یکی دو ساعت زودتر از موقع خواب به رختخواب می رفتم و با شور و هیجان کتاب می خوندم. می دونم که قسمتی از شخصیتم از همین کتابها شکل گرفته. در دوران دانشگاه روند کتاب خوندنم نا منظم شد. این موضوع بیشتر به خاطر گرفتاری های فکری بود که نمیگذاشت با خیال راحت کتاب بخونم. الان هم شبهایی که زیاد خوب نیستم نمیتونم رمان بخونم و بیشتر مجله یا کتابهای دیگه میخونم. یکی از لذت های عمیق زندگیم، غرق شدن در یک کتاب هست . خیلی کتاب تو صف خونده شدن هستند، امیدوارم بتونم همشون را در زمان معقولی بخونم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی جیغ !!! شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

کتاب خوندنو خیلی دوس دارم ...
زیاد اهلش نبودم ولی یه استاد ادبیات داشتم که تقریبن بیشتر کتابای موجودو خونده بود ....
خیلی حالیش بود ... تو هیچ چی کم نمیاورد ....
انقدر ازش خوشم میومد که این خصلت کتاب خونیشو به منم منتقل شد ...
یه کتاب از یاستین گاردر دارم که نصفه مونده ...
هنوز اونو تموم نکرده بودم رفتم سراغ کوری ساراماگو ....
امروزم میخوام عقائد یک دلقکو بخرم ....
شنیدم قشنگه ...
خواهرم میگه وقت نمیکنی درسای خودتو بخونی بعد میشینی رمان میخونی !!!!
راس میگه ...!!!
داشتم فک میکردم بعدشم برم غروروتعصب رو بخرم ...
اگه این درس و امتحانا بذارن‌:(((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد