سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سفر به مریخ

   حرف هاتون را شنیدم، قضاوت هاتون، طعنه ها، اتهامات ... ، همه و همه را شنیدم. نمیدونم اگه میدونستین چه شکاف عمیقی دارین ایجاد می کنین باز هم این حرف ها را میزدین یا نه...

 

   خیلی سفر خوبی بود، مثل سفر به مریخ بود . الان با قبل از رفتن فرق کردم، رشد کردم، عوض شدم ... . خودم و دوستام را بهتر شناختمُ این فوق العادست ... اگه دوست خوبی براتون نیستم خیلی راحت قبول می کنم که برم ... اگه حضورم باعث میشه بهتون خوش نگذره ...


   در یه زمینه به خودم مغرور بودم و درست گفتین، اینکه فکر کرده بودم دوست خوبی هستم و براشون در حد خودم تلاش کردم. ممنون که بهم گفتین اینطور نبوده .


   با همه این حرفها به نظرم تصمیم هایی که گرفتم اشتباه نبوده چون منم نیاز دارم که بهم خوش بگذره. در این سفر اونقدر فداکار نبودم که از سر خوش گذشتن خودم بگذرم 


   به قول تو شبیه سیر آفاق و انفس بود! واقعاْ همینطور بود. همش خوب بود، همش .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد