سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

این جهان کوه است و فعل ما ندا ...

   یکی از قوانین نانوشته و فوق العاده محکمی که من میشناسم همین شعر مولاناست ... خیلی وقتها تو زندگیم بازخور رفتارم را دیدم، خیلی وقتها همه کاری که کردم به خودم برگشته ...



این جهان کوه است و فعل ما ندا

 سوی ما آید نداها را صدا
 فعل تو کان زاید از جان و تنت
 همچو فرزندی بگیرد دامنت
 پس تو را هر غم که پیش آید ز درد
 بر کسی تهمت منه، بر خویش گرد
 فعل تست این غصه های دم به دم
 این بود معنای قَد جَفٌَ القَلَم

نظرات 1 + ارسال نظر
عروس مرده شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://like-a-tree.blogsky.com

پس تو را هر غم که پیش آید ز درد
بر کسی تهمت منه، بر خویش گرد/حرف مولانا در کل قبوله اما این که مصداق اون و زندگی خودمون قرار بدیم من این و قبول ندارم. یکی از ایراداتی که به حضرت ایوب می گرفتن هم همین بود. می گفتن حتما اینا یه گناهی کردن که این بلاها به سرشون می یاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد