سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

باز هم مسافرت

   هفته پیش اصلاْ تصور نمی کردم که یه مسافرت به کرمان برم. کرمان تا حالا نرفته بودم و خیلی دلم می خواست یه بار این شهر را ببینم. به این جمله آندره ژید فکر می کنم که " از هر لحظه تازگی شباهت ناپذیر آنرا بگیر و خوشی هایت را آماده مکن، یا بدان که به جای شادی های آماده، شادی دیگری تو را به شگفتی خواهد انداخت "...

   شاید استجابت آرزوی چند هفته اخیرم بود که یه مسافرت دیگه خواسته بودم ... تجربه کردن را دوست دارم و این یه تجربه متفاوت و ارزشمند دیگه هست. کاملاْ خوشحالم که این مسافرت را رفتم، لحظات متفاوت و مشغولیت متفاوتی را تجربه کردم. شاید هم سهم کوچیکی در موفقیت دوستم داشتم. این برام مهم و ارزشمند هست. در کل باید از حس مسافرت قبل بیرون میومدم ... تفاوت بین دو مسافرت اخیرم اینقدر زیاده که میتونم بگم در تضاد هستند ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد