سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

فردا روز دیگری است

   آروم تر باش محمدرضا ... فردا روز دیگری است ... خدا را عمیقاْ شکر می کنم ... امروز عصبی و خسته بودم ... خدایا عمیقاْ شکر و عمیقاْ ممنون ... امروز در اوج ناراحتی در یه لحظه خودم را به عنوان یه آفریده در برابر خدا حس کردم و اون لحظه بی نظیر بود ... خدایا ممنونم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ http://helal.blogsky.com/

فردا برای تو نیست

پس الان عصبی نباش

ساقی جیغ !!! جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

آپ شکلاتتو خوندم دلم هوس کاکائو کرد ... البته کاکائو تلخ دوس دارم ..!!

آپ دویدنتم خوندم ... دو خیلی ورزش شیرینیه ... البته اگه هوا مساعد باشه ... یعنی بارون بیاد ... خیلی بیشتر خوش میگذره ...!!!

تو این آپتم خیلی راحت و زیبا احساستو در برابر خدا گفتی ... به دل نیشست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد