سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

جملاتی از آندره ژید

   جملات زیر را از کتاب مائده های زمینی اثر آندره ژید انتخاب کردم. همشون  برای من فوق العاده عمیق و تاثیرگذار هستند:


- بفهم که در هر لحظه ای از روز، میتوانی مالک خدا با همه ملکوتش باشی ...


- در کوتاه ترین لحظلت حیاتم، مجموعه ثروتم را می توانستم در خود حس کنم. ثروت من از ستایش منفرد اشیاء به وجود آمده نه از تجمع آن اشیاء. من دائماْ تمامی ثروتم را به حد کمال در اختیار داشته ام.


- معرفتی که قبل از آن احساسی نباشد، برای من بیهوده است.


- ای رضایت خاطر، من در جستجوی تو هستم، تو همچون خنده های تابستان زیبایی.


- بیماری های شگفت آوری هست: که همان خواستن چیزی است که نداریم.


- هرگز گذشته را در آینده باز مجوی. از هر لحظه ای تازگی شباهت ناپذیر آنرا بگیر و خوش هایت را آماده مکن. یا بدان که به جای شادی های آماده، شادی دیگری تو را به شگفتی خواهد انداخت.


- ناتانائیل، خدا را با خوشبختی ات مسنج.


نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی جیغ !!! یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

همه ی شون قشنگ بود ....
آخریش قشنگ تر بود ....
خیلی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد