سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

جزء دوست داشتنی زندگی من

   روز ورزشی خیلی خوبی بود. یک ساعت دویدم که خیلی کیف داشت، این ششمین جلسه تمرینم بود که خودم برای خودم تنظیم کرده بودم. استخر هم رفتم که اون هم خیلی خوب بود. بعدشم به یه دوست خیلی خوب یک ساعتی گپ زدیم. الان احساس آرامش می کنم. ورزش همیشه برام فوق العاده بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشه. در ادامه برنامه دو، مسافت را کم کم بیشتر می کنم. فکر می کنم امروز بین ۹ تا ۱۰ کیلومتر دویدم. یه کتاب فوق العاده هم در مورد دویدن خوندم که هم دانشم را زیاد کرده و هم اینکه کلی انگیزه بهم داده . ورزش همیشه جزء دوست داشتنی، مهم و لذت بخش زندگیم بوده .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد