سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

Father and Daughter

   یه انیمشین کوتاه دیدم که خیلی زیاد تاثیرگذار بود. اسمش  "Father and Daughter"  و کارگردانش "Micheal Dudok" هست. فکر نمی کردم در 8 دقیقه و 13 ثانیه اینقدر احساساتی بشم و ...  آهنگش هم خیلی فوق العادس ... این انیمیشن در سال 2000 اسکار بهترین فیلم انیمیشنی کوتاه را برده. مفاهیم عمیقی که هیچ وقت، هیچ وقت ذهن منو تو زندگیم تنها نذاشتن ...

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلام
خوبی؟

از کجا میشه پیدا کرد این انیمیشن رو ؟؟ دلم خواست ببینمش :)))

راستی به نظرم خیلی راحت و روون مینویسی .خیلی خوبه ..
مرم بقیه پستاتو بخونم :)

سلام، ممنون که سر زدی. من خودم از یکی از دوستام گرفتمش ولی راحت ترین روش فکر کنم youtube باشه. تم این انیمشن غمناکه، امیدوارم اذیت کننده نباشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد