سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

Life is Beautiful

   دیروز یه فیلم فوق العاده دیدم به اسم "Life is beautiful". این فیلم محصول سال 1997 و به کارگردانی Roberto benigni ایتالیایی ساخته شده و خود Benigni هم نقش اول فیلم را بازی کرده. Life is Beautuful برنده 3 جایزه اسکار و همچنین برنده جایزه ویژه هیات ژوری از جشنواره کن شده.

  

   به نظر من فیلم از هر نظر فوق العادس و من واقعاً از دیدنش لذت بردم. از تم فیلم گرفته تا بازی بی نظیر benigni و همچنین آهنگ خیلی تاثیرگذارش. تا حالا نشده بود که با دیدن یه صحنه همزمان احساس خنده، گریه و تحسین بهم دست بده ... شاید برای همین هست که خیلی این فیلم در محدوده یه ژانر خاص سینمایی قرار نمی گیره چون مخلوطی هنرمندانه از کمدی، درام، عشق و جنگ هست. اکیداً توصیه می کنم که فیلم به زبان انگلیسی  (البته زبان اصلی فیلم ایتالیایی هست ولی دوبله انگلیسیش هم به نظرم خیلی جالبه)دیده بشه چون خیلی از قشنگی های فیلم از بین میره.  ترجیه میدم فعلاً بیشتر از این ننویسم. دوست دارم اگه کسی اینجا را خوند و فیلم را دید (یا قبلاً دیده) نظرش را بدونم .

نظرات 1 + ارسال نظر
زندگی زیباست دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://jubani.blogsky.com

سلام
مرسی از اینکه سر زدین ... من این فیلم رو ندیم ... ام به زبان ایتالیایی علاقه مندم ... واسه همین اسم بلاگو به این زبان نوشتم ... نوشته هاتون جالب بود ... کل نوشته های این صفحه رو خودنم ... نشون میده چقدر قشنگ حس اون لحظه ای که هستین رو میتونین منتقل کنید ... جالب بود ... موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد