سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

خدای تنهایی های من

   انگار داره پست های اعتراض آمیزم زیاد میشه، ولی نمی تونم نگم ... هر کس مسئول زندگی خودش هست، مخصوصاْ در سن من ... ولی ... این چه حرفیه ... من که چیزی نخواستم، حتی اعتراضی نداشتم و ندارم ...حق اینکه چیزی بخوام هم ندارم ...

  

   تحت شدید ترین فشارها بودم، تنهای تنها، همیشه سعی کردم چیزی به روی خودم نیارم غیر از این محیط مجازی ... در اوج ناراحتی مسخره بازی در می آوردم، که کسی نفهمه چیزی ... ولی ... این فاصله را فقط من ایجاد نکردم ... چرا وقتی ناراحتم سردم میشه ...

  

   خیلی راحت حاضرم زندگیم را آیندم را و همه داشته هام را صرف کسایی کنم که دوستشون دارم، این شعار نیست برای من ... ۱ سال پیش اون حرف خیلی برام گران تموم شد، چرا خودتون جوابشو ندادین؟ ... چرا اینقدر بد شروع کردین؟ ... با یه جمله می تونستین همه چی را عوض کنین ... همه چی را ... عاشق یکی از آهنگ های "Secret Garden" شدم، بی نظیره ...

  

   ترسم که اشک در غم ما پرده در شود        وین راز سر به مهر به عالم سمر شود


   یه روزی من هم تموم میشم، امیدوارم تا اون موقع که اصلاً معلوم نیست کی باشه بتونم با آتشی که تو قلبم دارم جایی را روشن کنم ... خدایا کمکم کن ...

نظرات 3 + ارسال نظر
ساقی جیغ !!! شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

چی شده ؟
چرا انقدر ناراحت ؟!
حرفای یه سال پیشو بریز دور ...
فراموشش کن .....
به قول خودت باید ایستاد .... مگه نه ؟!

امیدورام همیشه شاد باشی دوست عزیزم ...
به تو اعتراض میاد ولی ناراحتی نمیاد !

ویل کون بابایا ...!

ساقی جیغ !!! سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

امیدوارم حالت خوب باشه دوستم ...

ماهی سیاه کوچولو شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

چه جالب که منم در پست " باغ مخفی" به این اشاره کرده بودم که مدتهاست این آهنگو گوش می کنم. واقعیتش بارها باهاش گریستم. خیلی دوسش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد