سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

روز اول

  اولین روز. سال نو را به کسایی که اینجا را می خونن تبریک میگم و امیدوارم که سال خوبی داشته باشن. امروز این وبلاگ ۱ ساله شد و من از نوع نوشته هام به خصوص در نیمه دوم سال ۱۲۸۷ راضی هستم. به نظرم تا حد خوبی به هدفی مه داشتم رسیده ام.

   من اهل مسافرت هستم یا بهتر بگم مسافرت را دوست دارم. امروز داشتم فکر می کردم که من فقط ۶ تا استان هست که ندیدم (تازه در تقسیم بندی که استان ها ۳۰ تاست). فکر کنم این یه کم علاقه ام را نشون بده. ولی این دفعه اصلاْ اصلاْ حوصله مسافرت ندارم ... کلی دغدغه، کلی کار نیمه تموم. هنوز چیزامو برای مسافرتی که از فردا شروع میشه جمع  و جور نکردم. ترجیح دادم که کمتر سر این موضوع بحث و اعتراض کنم. شرایط مسافرت را به وضوح ندارم و از طرفی ... شاید عید سال دیگه اینجا نباشم دیگه ... دوست داشتم وقتم را به جای جاده و شلوغی و ترافیک و خستگی، صرف آرامش کنم. خسته ام و این خستگی فقط تو خونه رفع میشد ...

   راجع به ۳ تا کتابی که تازگی خوندم وقتی برگشتم می نویسم: "شیطان و دوشیزه پریم" ، "کوری "و "بادبادک باز". امیدوارم فردا بهتر باشم گر چه پاهایم را توان رفتن نیست ...

نظرات 2 + ارسال نظر
jubani پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ب.ظ

slm
sale noo mobarak
khoshhalam kardin ke sari zadin
alan vaqt nist
ama hatman mikhunam v comment mizaram
ruzegaretun qashang

ماهی سیاه کوچولو شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

بیشتر کتابهای پائولو کوییلو رو خوندم. اولش برام جالب بودند ولی زود احساس کردم با نویسنده ای مقلد روبرو هستم، با این وجود برای قضاوت بهتر تا کتابی ازش بدستم رسید خوندم ولی قضاوتم عوض نشد. اینو در پست" اصل و بدل" قبلا گفته بودم.
کوری ژوزه ساراماگو واقعا عالیه و شبیه طاعون آلبر کامو هست. بادبادک باز رو نخوندم ولی حتما می گیرم تا خودمم بخونم و اسلوب نویسنده رو بشناسم

در مورد کوییلو خواهم نوشت، تقریباْ موافقم. الیته از کوییلو ۶، ۷ تا از کتاب خوندم که بیشترشون کارهای قدیمی تر هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد