سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

دو راهی

   ممکنه تا هفته آینده همین روز اتفاقاتی رقم بخوره که مسیر زندگیم را تغییر بده. این برای من که تغییرات جدی در زندگیم زیاد نبوده می تونه همراه با تشویش خاطر باشه. در واقع جریانی را که شروع کردم ممکنه تا سالها آثار مختلف و متفاوتی به همراه داشته باشه. میتونه فرصت باشه یا تهدید. میتونه بار به دست آوردنش بیشتر باشه، ممکنه بیشتر از دست بدم. ممکنه همین ارتباطاتم هم  کمرنگ تر بشه یا ممکنه ارتباطات ارزشمندی به دست بیارم. شاید دارم به یکی دو راهی های زندگی نزدیک میشم و در طول هر کدوم از دو مسیر پیش رو، حسرت مسیر دیگر برایم خواهد ماند. دو راهی ها برای من موقعیت های سختی هستند. آیندگان ممکنه انتخاب هر کدوم از این دو مسیر را غلط بدونن. خوب می دونم که در هر دو مسیر خوشبختی و سختی نهفته است ولی تشویشم از اینه که دو مسیر خیلی با هم فاصله دارن. کاش به جایی برسم که خوشبختی وابسته به زمان و مکان نباشه.به این جمله آندره ‌‌ژید غبطه می خورم: من دائماْ تمامی ثروتم را به حد کمال در اختیار داشته ام.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد