سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

Live From Cyprus 1

  اینجا وسط آبهای مدیترانه، جزیره قبرس، شهر لارناکاست. چند روزه تجربه های جالبی داشتم. هوا فوق العاده تمیزه و دریای مدیترانه واقعاً زیباست. اینجا خیابون معروفی داره به نام ّFinikoudes. یک طرف این حیابون ساحل و طرف دیگه پر از رستوران و کافه است. مردم از عصر میان و رستوران ها را پر می کنن. حال و هوای این خیابون را واقعاً دوست دارم.    

خیابان Finikoudes - لارناکا - قبرس

 

   لارناکا شهر قشنگ و آرومی هست. این شهر فقط 70000 نفر جمعیت داره ولی از نظر امکانات شهری چیزی کم نداره. مردم دوستانه برخورد می کنن و کاملاً با جو توریستی آشنا هستند. بیشتر مردم انگیسی را خوب می فهمن و درضد قابل توجهی هم خوب حرف میزنند. تابستان ها این شهر به خاطر سواحل آفتابی بسیار شلوغ میشه و خیلی ها به خصوص از شمال اروپا را اینجا میکشونه.  

   من هنوز هیچ برخورد غیر مودبانه ندیدم و هیچ جا و هیچ وقت هم احساس ناامنی نکردم. تجربه خیلی خوبی هست، البته به خاطر درد پام هنوز نمی تونم زیاد راه برم و برای همین خیلی نشده که جای خاصی برم.  

   احساس می کنم اینجا اختلاف طبقاتی خیلی کمتر از ایرانه و یه نکته جالب دیگه اینکه هیچ کس را ندیدم که عجله داشته باشه!. زبان مردم یونانی هست و من موسیقی شون را خیلی زیاد دوست داشته ام. از وقتی اینجا اومدم این سوال تو ذهنم میچرخه که ما کجاییم و عمرمون چطوری داره می گذره ...

نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی جیغ !!! جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

شهر قشنگی باید باشه و دیدنی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد