سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

کلیدی از جنس دیگر

   آهنگ شروع میشه ... یه دوئت پیانو-ویولن ... از همونایی که خیلی دوست دارم ... کم کم فکر و احساسم با آهنگ رزونانس میکنن، کم کم همه وجودم را دربر میگیره. کم کم آهنگ همه حرف های نگفتم را برام میخونه. چطوری میشه این احساسات را منتقل کرد؟ ... همه وجودم با آهنگ پرواز می کنه. بعضی آهنگ ها کلیدن، کلید قلب ...

نظرات 5 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ

نوای ویولن، روح منم پرواز می ده. این احساسات قابل انتقال نیستند. فقط اونی که تجربه شو داره، می فهمه چی می گی. می فهمه اینکه وجودت به اوج می رسه و احساس رهایی می کنی، یعنی چی..

پریسا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ

چی بود آهنگی که می گی ؟ منم دوست دارم گوش کنم !

آرنیکا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ http://aarnika.blogsky.com

این حسی که میگی رو کاملا با بعضی از آهنگ های یانی درک میکنم. احساس اینکه تک تک نت های اهنگ حرف های نگفته ی قلبم هستن. حرف هایی که شاید خودمم تا اون موقع ازشون خبر نداشتم!‌ :X

ع جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ق.ظ http://www.wxyz.blogsky.com

گاها واسم پیش میاد

پوپک یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ق.ظ

می فهمم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد