سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

تولد :)

   امروز تولدمه . کلی تلاش کردم که الان که ۹ دقیقه مونده ۳۱ تا اردیبهشت تموم بشه، این پست نوشته بشه. کلی تبریک غیر منتظره داشتم امسال که خیلی خوشحالم کرد. از همه کسایی که به فکر من بودن کلی تشکر می کنم. راستی برای کسایی که دوست داشته باشن نظراتشون را به غیر از کامنت برای من بفرستن یا در ارتباط باشن account زیر را درست کردم:


email: my_style_weblog@yahoo.com

Yahoo ID: my_style_weblog


بازم از همه دوستان که اینجا ار میخونند یا نمیخونند تشکر می کنم و امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشین.

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ق.ظ

بازم مبارک باشه :)

ممنونم :)

ساقی جیغ !!! جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

تولدت مباااااااااااااااااااارک ...
:*
:*
با یک عالمه رز سفید ....
:*
:*
چند سالت شد ؟ پیر شدیا ...!
:*
:*

مرسی برای تبریک جالب. حالا خیلی مهم نیست چند سالم شد :)). کلاْ اگه شرایط مهیا باشه خیلی خیلی جوونم هنوز! یعنی به طور کامل آماده هر نوع هیجانی هستم. راجع به این موضوع در پست بعدی می نویسم.

آیدا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلام ..
مبارکه تولدت دوستممم .. :) ایشالله ۱۲۰ ساله بشی و زندگی خوبی داشته باشی :) و تو تمام سالای زندگیت موفق و سربلند باشی ..

ممنون از آرزوی های خوبت. ۱۲۰ سال واقعاْ زیاده ولی خب عمرتا وقتی آدم ازش لذت ببره و پیشرفت کنه چیز بعدی نیست. بازم ممنون :)

آرنیکا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://aarnika.blogsky.com

انگار دیر رسیدم یه کم :( اشکال نداره تولد من جبران کن :))
در هر صورت با 2 روز تاخیر تولدت مبارک :) امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی :)

مرسی، حالا تولدت کی هست؟ تو هم همیشه شاد و موفق باشی :).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد