سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

شروع دوباره

سلام، 

 

من واقعاْ شرمنده همه کسایی هستم که این مدت اینجا سر زدند. می دونم نگرانتون کردم، فقط می تونم بگم ببخشید. باور کنین که کلی دلم برای همه تنگ شده. بازم می گم ببخشید.

خب، دلیل اصلی که این مدت ننوشتم اینه که تقریباً یه تغییر مهم در زندگیم دادم. من حدود 3 ماه هست که برای ادامه تحصیل اومدم امریکا. اینقدر حرف دارم از این مدت که حد نداره. امشب دیگه نتونستم طاقت بیارم و اومدم اینجا. یه خواهشی از همه دوستان دارم و اون اینه که از دست من دلگیر نباشن دیگه، ممنونم :).

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ب.ظ

چه خوب که دوباره چراغ اینجا روشن شد.منتظر نوشته هات هستم.درسته که با هم حرف میزنیم ولی خوندن نوشته هات یه حال و هوای دیگه داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد