سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

Thanksgiving

   من یکی دو ساعت هست که از یه مهمونی Thanksgiving برگشتم. خیلی دوست داشتم، واقعاً شرمنده محبت و مهمون نوازی امریکایی ها هستم. برنامه از طرف یه انجمن مسیحی وابسته به دانشگاه ترتیب داده شده بود و خب شامل رفت آمد به یه کلیسا، شام مخصوص Thanksgiving (بوقلمون و ...) ، موسیقی زنده و یه کم مسابقه و هدیه و اینا بود. من تقریباً همه چی را دوست داشتم. George را هم اتفاقی دیدم، خیلی خوشحال شدیم. واقعاً مرد فوق العاده ایه. من واقعاً براش احترام و ارزش زیادی قائلم. خیلی هم تا الان به من کمک کرده. در مجموع همه چی خوب بود و روحیه ام بهتر شد .

نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ب.ظ

همیشه خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد